Η Instashop ανακοίνωσε πως εντάσσεται στο παγκόσμιο δίκτυο της Endeavor, του μη κερδοσκοπικού οργανισμού που υποστηρίζει την επιχειρηματικότητα σε 33 χώρες. Η επιλογή των εταιρειών πραγματοποιήθηκε κατά το 86ο International Selection Panel της Endeavor, στο Κάιρο, στις 13 με 15 Μαρτίου.
Η Instashop, με επικεφαλής τον Γιάννη Τσιώρη, αποτελεί μια πλατφόρμα ειδών διατροφής στην περιοχή του Κόλπου. Έχοντας ιδρυθεί στο Ντουμπάι το 2015, έχει παρουσιάσει ταχεία ανάπτυξη και συνεργάζεται με πάνω από 400 τοπικά σούπερ μάρκετ και αλυσίδες, συμπεριλαμβανομένων μερικών μεγάλων λιανοπωλητών της περιοχής, όπως των Zoom, AlMaya, Union Coop και Spar, έχοντας περισσότερους από 120.000 ενεργούς χρήστες και παρέχοντας επίσης τις υπηρεσίες της σε Αίγυπτο, Λίβανο και Μπαχρέιν. Διαθέτει 105 εργαζομένους σε Αθήνα, Κάιρο και Ντουμπάι.
Μέσω του νέου International Selection Panel, η Endeavor επέλεξε 15 επιχειρηματίες, επικεφαλής 12 εταιρειών από 9 χώρες. Όπως αναφέρει, υποστηρίζει πλέον 1.840 επιχειρηματίες που διοικούν 1.153 εταιρείες σε 34 αγορές σε όλο τον κόσμο, «οι οποίες λαμβάνουν στρατηγικές συμβουλές και άλλες υπηρεσίες ανάλογα με τις ανάγκες τους, αλλά και πρόσβαση στο διεθνές δίκτυο και στους επενδυτές. Αυτοί έχουν δημιουργήσει περισσότερες από 1.500.000 θέσεις εργασίας και το 2017 έχουν δημιουργήσει έσοδα άνω των 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων».
Το δίκτυο Endeavor Greece περιλαμβάνει τις Hellas Direct, Παπαδημητρίου, HotelBrain, ERGON, Brainbox, Think Digital Group, Green Cola, Blueground, FREZYDERM, Sychem, Workable, CHB, Konva, Yodiwo, Raymetrics, Centaur Analytics, Κρέμα, OSeven, Pollfish και Softomotive.
Τον Απρίλιο, το International Selection Panel της Endeavor θα φιλοξενηθεί στη Μαδρίτη.