Σε μια προσπάθεια να αποκτήσουμε μια αίσθηση για το πώς συμπεριφέρονται οι καταναλωτές κατά τη διάρκεια του COVID-19 στην Ελλάδα, διενεργούμε μια έρευνα αγοράς σε δείγμα 500 ανθρώπων με την υποστήριξη της εταιρείας Pollfish, που ανήκει στο δίκτυο της Endeavor.
Η έρευνα αγοράς επιχειρεί να απαντήσει σημαντικά ερωτήματα, τα οποία προκύπτουν από την κρίση που προκάλεσε η πανδημία του COVID-19, όπως για παράδειγμα «πώς αντιδρούν οι καταναλωτές στους πρόσφατους περιορισμούς;», «έχουν στραφεί στις online αγορές ή προτιμούν να περιμένουν στην ουρά;», «ήταν μια ευκαιρία να εξοικειωθούν οι καταναλωτές με διαφορετικές τεχνολογίες και θα υπερισχύσουν αυτές οι νέες αγοραστικές συνήθειες μόλις η ζωή επιστρέψει στον κανονικό της ρυθμό;».