Αμέσως μετά το ξέσπασμα της παγκόσμιας πανδημίας, οι εταιρείες της Endeavor ανέλαβαν δράση εισάγοντας νέα προϊόντα στην αγορά και εξυπηρετώντας τους πελάτες τους, ή βοήθησαν ακόμα και στην καταπολέμηση του COVID-19.
Η Endeavor έχει στο δίκτυό της αισιόδοξους, ανθρώπους της δράσης, που πραγματοποιούν αλλαγές, δημιουργούν νέες θέσεις εργασίας και είναι φορείς ελπίδας. Ανθρώπους που εργάζονται σκληρά, αναπτύσσονται και πετυχαίνουν. Εμείς χαιρόμαστε με τις επιτυχίες των άλλων και στη διάρκεια των τελευταίων μηνών, πολλοί επιχειρηματίες από το παγκόσμιο δίκτυο της Endeavor έχουν σημειώσει σημαντικές επιτυχίες.
Σε παγκόσμια κλίμακα, καταμεσής της πανδημίας ανακοινώθηκε ότι τρεις εμβληματικοί Endeavor Entrepreneurs ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα της Endeavor: η Softomotive στην Ελλάδα, η Peak Games στην Τουρκία και η InfoCorp στην Ουρουγουάη.
Κατά τη διάρκεια του δίμηνου lockdown στην Ελλάδα, η Blueground, η εταιρεία ενοικίασης διαμερισμάτων παρατεταμένης διαμονής, συνεργάστηκε με τους νοσηλευτές παρέχοντάς τους άμεσα ευέλικτα διαμερίσματα, τα οποία είναι επιπλωμένα, έτοιμα προς ενοικίαση και βρίσκονται κοντά σε μεγάλα νοσοκομεία και κέντρα υγειονομικής περίθαλψης. Επιπλέον, η εταιρεία πρόσφερε 100 πλήρως επιπλωμένα και εξοπλισμένα διαμερίσματα σε εργαζόμενους και εθελοντές στον τομέα της υγειονομικής περίθαλψης.
Καθώς αντιλήφθηκε ότι η διατήρηση της συνέχειας της αλυσίδας εφοδιασμού στη διάρκεια της πανδημίας είναι κρίσιμη, η CentaurAnalytics ξεκίνησε μια σειρά από βίντεο, άρθρα και διαδικτυακά σεμινάρια με στόχο να μοιραστεί τις γνώσεις και τους πόρους της με επιχειρήσεις γεωργικών προϊόντων και τροφίμων, για να βοηθήσει τις εταιρείες να αντιμετωπίζουν αυτές τις πρωτόγνωρες προκλήσεις. Επιπλέον, η εταιρεία συνέχισε να προσφέρει νέες ευκαιρίες εργασίας, ακόμα και στη διάρκεια του lockdown.
Η εταιρεία καλλυντικών Dust & Cream χρησιμοποιεί την τεχνογνωσία και τις βιομηχανικές της δυνατότητες για να επεκτείνει την αποδοτικότητα των πόρων της. Από τη στιγμή που ξέσπασε η κρίση στην Ελλάδα, η εταιρεία παρήγαγε απολυμαντικά χεριών χρησιμοποιώντας τις υπάρχουσες εγκαταστάσεις της που αρχικά προορίζονταν για την παρασκευή αρωμάτων. Επιπλέον, η εταιρεία σχεδίασε εκ νέου το διαδικτυακό της κατάστημα, ώστε τα προϊόντα από τα 76 καταστήματα λιανικής να διατίθενται τώρα σε όλους τους καταναλωτές μέσω του e-shop της.
Κατά τη διάρκεια του lockdown, η εταιρεία ErgonFoods άλλαξε το μοντέλο λειτουργίας της και από φυσικό χώρο τον μετέτρεψε σε εταιρεία εξυπηρέτησης με e-shop και δυνατότητα ψηφιακής παραγγελίας και παράδοσης. Η Ergon εξυπηρετεί καθημερινά τους κατοίκους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, επιτρέποντάς τους να ψωνίζουν από το κρεοπωλείο, το παντοπωλείο, το ιχθυοπωλείο και την κάβα της σαν να βρίσκονταν εκεί. Επίσης, η εταιρεία εισήγαγε το «DIY Meal Kit», ένα πακέτο που παραδίδεται στο σπίτι κατόπιν παραγγελίας και περιέχει όλα τα απαραίτητα υλικά για την παρασκευή του γεύματος που επιθυμεί ο πελάτης.
Η εταιρεία αναψυκτικών GreenCola εισήρθε στην αγορά των ΗΠΑ και τα προϊόντα της είναι πλέον διαθέσιμα σε αλυσίδες καταστημάτων λιανικής σε 7 πολιτείες: στο Τέξας, στη Μασσαχουσέτη, στο Κοννέκτικατ, στο Νιού Χάμσαϊρ, στο Βερμόντ, στο Μέιν και στο Ρόουντ Άιλαντ. Επιπλέον, ενώ επεκτείνει την παρουσία της σε φυσικά καταστήματα, τα προϊόντα της εταιρείας διατίθενται τώρα και μέσω της πλατφόρμας του Amazon, με στόχο την κάλυψη όλης της αγοράς των ΗΠΑ.
Η διαδικτυακή ασφαλιστική εταιρεία Hellas Direct προσφέρει 1 μήνα δωρεάν ασφάλιση αυτοκινήτου σε όλους τους οδηγούς της χώρας, κατά τη διάρκεια του lockdown. Επιπλέον, ανακοίνωσαν την προσφορά δωρεάν οδικής βοήθειας για 1 μήνα για να υποστηρίξουν όλους εκείνους τους εργαζόμενους που αγωνίζονται σε πολύ δύσκολες συνθήκες για να εκπληρώσουν τις ανάγκες όλων. Η εταιρεία δημιούργησε επίσης μια γραμμή τηλεφώνου ειδικά για την κρίση του COVID-19, που επιτρέπει στους πελάτης να επικοινωνούν με το τμήμα Υποστήριξης Πελατών, ακόμα και για να κάνουν ένα απλό chat. Έχει στόχο να υποστηρίξει τους ανθρώπους, ειδικά τους ηλικιωμένους, που νιώθουν μοναξιά, αφού αναγκάστηκαν να χωριστούν από τις οικογένειές τους, τους φίλους τους ή ακόμα και τους γείτονές τους, εξαιτίας της κρίσης.
Η Instashop υποστηρίζει τους πελάτες της, καθώς η διαδικτυακή πλατφόρμα αγορών προσφέρει ανεμπόδιστη δυνατότητα παραγγελίας και παράδοσης σε ανθρώπους που επιλέγουν την απομόνωση. Η εταιρεία συνεργάζεται στενά με εταιρείες λιανικής και επωνύμων προϊόντων για να διασφαλίζει τη διαθεσιμότητα των προϊόντων ενώ βελτιστοποιεί τις διαδικασίες και την τεχνολογία για να ανταποκριθεί στη ζήτηση με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Οι προϋπάρχουσες τεχνολογικές υπηρεσίες της εταιρείας αποδείχτηκαν ιδιαίτερα χρήσιμες κατά τη διάρκεια του lockdown, πράγμα που εξηγεί την εντυπωσιακή αύξηση στον τζίρο της εταιρείας μέσα στην κρίση.
Η UPS και η CVS Health Corporation ξεκίνησαν να χρησιμοποιούν το σύστημα Μ2 της Matternet προκειμένου να παραδώσουν κατ’ οίκον φαρμακευτική αγωγή σε ηλικιωμένους στη Φλόριδα χωρίς φυσική επαφή. Και οι δύο εταιρείες έχουν εξουδιοδοτηθεί να συνεχίσουν τη λειτουργία τους στη διάρκεια της πανδημίας του κορονοϊού με τη χρήση του συστήματος της Matternet και να διερευνήσουν μόνιμες ανάγκες που θα προκύψουν μόλις κοπάσει η πανδημία.
Η NumberAI παραιτείται από τις εισπράξεις από τη χρήση της πλατφόρμας της Numa για τους 2 πρώτους μήνες της πανδημίας προκειμένου να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να αντιμετωπίσουν την κρίση. Η πλατφόρμα αποστολής μηνυμάτων για τις επιχειρήσεις διευκολύνει την επικοινωνία με τους πελάτες των επιχειρήσεων εκείνων που πρόκειται να κλείσουν ή έχουν αλλάξει ώρες λειτουργίας καλώντας τους πελάτες να εγγραφούν για να λαμβάνουν ενημερώσεις μέσω SMS που έχουν σχέση με την εταιρεία.
Η Orfium, μια πλατφόρμα διαχείρισης των πνευματικών δικαιωμάτων των δημιουργών μουσικής, ήταν η δεύτερη εταιρεία που εντάχθηκε στο δίκτυο της Endeavor Greece στη διάρκεια της πανδημίας, αμέσως μετά την Vivante Health. Κατά τη διάρκεια της κρίσης, η εταιρεία εξακολούθησε να δημιουργεί ευκαιρίες εργασίας και να προσλαμβάνει νέους υπαλλήλους.
Η Oseven, μια εταιρεία τηλεματικής, εισήγαγε νέες συνεργασίες στη διάρκεια του lockdown με ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελβετία, στη Ρωσία και στη Μέση Ανατολή.
Η διαδικτυακή εταιρεία έρευνας αγοράς Pollfish προσφέρει δωρεάν πίστωση σε εταιρείες που διενεργούν έρευνες αγοράς σε θέματα που σχετίζονται με τον COVID-19. Η Endeavor Greece συνεργάστηκε με την Pollfish όταν διεξήγαγε την πρώτη της έρευνα με θέμα το αίσθημα του Έλληνα καταναλωτή για να αποτυπώσει τις τάσεις και τις αλλαγές στη συμπεριφορά, τους φόβους και τις προσδοκίες των Ελλήνων καταναλωτών.
Η συσκευή ανάλυσης αναπνοής της Pnoe θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση ατόμων με πιθανά χρόνια πνευμονικά προβλήματα που προκαλούνται από τον κορονοϊό. Επίσης, χάρη στην υποδομή νέφους που διαθέτουν, μπορούν να παρέχουν συσκευές ανάλυσης αναπνοής σε ασθενείς που πάσχουν από την ασθένεια Covid-19 αλλά δεν μπορούν να γίνουν δεκτοί σε νοσοκομείο λόγω έλλειψης χωρητικότητας. Αυτοί οι ασθενείς μπορούν να παρακολουθούνται εξ αποστάσεως από γιατρούς (τηλεϊατρική).
Η Softomotive αγοράστηκε από τη Microsoft, γεγονός που αποτέλεσε τη μεγαλύτερη έξοδο ελληνικής εταιρείας τεχνολογίας εδώ και χρόνια. Αυτή η κορυφαία εξαγορά θα αποφέρει πολλά οφέλη στην ελληνική οικονομία και στην ανάπτυξη των εταιρειών τεχνολογίας στη χώρα μας. Η Softomotive, μέλος του δικτύου της Endeavor και μια από τις πιο σημαντικές ιστορίες επιτυχίας στη χώρα μας, θεωρείται μία από τις πρώτες εταιρείες που εισήλθαν στην αγορά της Ρομποτικής Αυτοματοποίησης Διεργασιών (RPA).
To Project Agora, μια εταιρεία του Think Digital Group, εισήγαγε μια εξειδικευμένη πλατφόρμα ηλεκτρονικού λιανικού εμπορίου που βοηθά τους ψηφιακούς πωλητές να αυξήσουν άμεσα το εισόδημά τους, δημιουργώντας μια νέα ροή εισοδήματος. Όσοι δραστηριοποιούνται στο ψηφιακό εμπόριο συνεργάζονται με εταιρείες/ κατασκευαστές για να ενισχύσουν την παρουσία των τελευταίων στο ψηφιακό ράφι των μεγαλύτερων ψηφιακών καταστημάτων. Ο πρώτος τομέας που εισήγαγαν τον Μάρτιο είναι ο τομέας της Υγείας & Ομορφιάς, αφού συνεργάστηκαν με όλους τους ηγέτες της αγοράς, ενώ πριν από λίγες εβδομάδες εισήγαγαν και είδη παντοπωλείου.
Η Vivante εντάχθηκε στο δίκτυο της Endeavor κατά τη διάρκεια της πανδημίας, στο πρώτο διαδικτυακό Διεθνές Πάνελ Επιλογής της Endeavor. Επιπλέον, η πλατφόρμα της Vivante αποδείχτηκε πολύ χρήσιμη στη διάρκεια της διασποράς του COVID-19, καθώς μπορεί να παρέχει πληροφορίες και να παρακολουθεί την υγεία των ασθενών εξατομικευμένα και ανάλογα με την κατάστασή τους. Μέσω του περιεχομένου που συλλέγεται, η πλατφόρμα μπορεί να ενημερώνει τους ανθρώπους σχετικά με τον ιό, για τα μέτρα υγείας που πρέπει να ακολουθήσουν και προσφέρει υποστήριξη εάν κάτι τέτοιο είναι απαραίτητο.
Η Workable εισήγαγε μια δωρεάν υπηρεσία επανένταξης στην εργασία με την ονομασία Workable Bridge, η οποία συνδέει απολυμένους εργαζόμενους με άλλους πελάτες της Workable, οι οποίοι εξακολουθούν να κάνουν προσλήψεις. Επιπλέον, το διαδικτυακό λογισμικό για την εξεύρεση προσωπικού προσφέρει δωρεάν χρήση του νέου λογισμικού συνέντευξης με βίντεο σε όλους τους πελάτες, καθώς και πρόσβαση σε μια βιβλιοθήκη περιεχομένου με θέμα την απόκριση στον COVID-19, η οποία περιλαμβάνει πρότυπα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και πολιτικών, καθώς και άρθρα που μπορούν να φανούν χρήσιμα σε όσους αναζητούν λύσεις και πληροφορίες κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.